SERVICES

Zie hieronder een aantal van de services die we aanbieden

Legal Tech rapport

Hierin bespreken wij de huidige ontwikkelingen in de markt en welke van deze interessant kunnen zijn voor bij jullie op het kantoor.

Praktijkmanagementsysteem

Het PMS  bevat alles wat een advocatenkantoor nodig heeft bij het uitvoeren van de dagelijkse werkzaamheden. Er ligt hier dan ook een wereld te winnen wanneer het kantoor de best passende PMS in huis haalt.

Legal design

Het komt dagelijks voor dat advocaten erg veel tekst voorbereiden wat de cliënt (stiekem) niet eens leest. Door dit om te zetten naar visuele elementen kan een kantoor hun waarde van diensten verhogen.

data-analyse

Data-analyse is iets dat nog vrij weinig gedaan wordt in de advocatuur. Als we kijken naar andere industrieën, zien we dat daar een enorme opkomst is in data-analyse.

Het zal slechts een kwestie van tijd zijn voordat de advocatuur hier ook mee aan de slag gaat.

legal tech tools

Het jaar 2019 heeft zich gekenmerkt door een extreme stijging (namelijk met 713% t.o.v. 2017) in Legal Tech investeringen. Hierdoor heeft de ontwikkeling van geavanceerde tools een boost gekregen.

Intranet

Een intranet is een intern communicatiesysteem dat helpt bij de productiviteit van een kantoor. Werknemers kunnen er content creëren, communiceren, samenwerken, kennis delen en taken beheren. Het draagt daarnaast bij aan de ontwikkeling van cultuur bij jullie op kantoor.

Waarom werken met IT Factor?

Aangezien wij een klein kantoor zijn, ligt het belang van het succes van een project zowel bij u als bij ons. Wij kunnen ons niet veroorloven om ondermaats werk af te leveren in tegenstelling tot grotere consultancy kantoren.

Wat kunt u verwachten?

U kunt van ons verwachten dat wij ons altijd voor de volle 100% voor u inzetten. Wij zijn jong, enthousiast en doen er alles aan om een project tot een goed einde te brengen. 

Zo gaan wij te werk

1. Kantoor in kaart

Wie zijn de medewerkers? Welke software en hardware worden gebruikt? Welke werkzaamheden bestaan er? Welke handelingen komen vaak terug?

2. Selectie oplossingsrichtingen

In deze fase wordt een selectie gemaakt van mogelijke oplossingsrichtingen en bijbehorende prioriteiten.

3. Implementatie

Vervolgens wordt het kantoor zoveel mogelijk ontzorgd, begeleid en op de hoogte gebracht van de aankomende veranderingen.

4. Change management

Op het moment dat een programma ready voor gebruik is zorgen wij dat iedereen zich prettig voelt bij het gebruiken van het programma. 

Geïnteresseerd in wat wij doen voor onze klanten?